#1 Skrevet Juli 15, 2014 (endret) Hoi! Noen i Trondheim som kan hjelpe meg med VagCom? blinklys fremme V side funker ikke, og jeg har bytta pærer 3-4 ganger uten at det vil fungere. skal snart ha bilen på EU så fint om det funker før jeg skal dit:) mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2014 Hvilken bil er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2014 Er ikke mer enn en 1'er om blinklyset ikke fungerer. Det kan ikke være ett ledningsbrudd da? -Thelle- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2014 Oi, glemt å skriver at bilen er en A4 b6 03 mod Vet at det bare er en enerfeil, men alltid kjekt om jeg kunne få det til å funke igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2014 Er ikke mer enn en 1'er om blinklyset ikke fungerer.Det kan ikke være ett ledningsbrudd da? -Thelle- fikk 2´er på eu kontroll på NAF igår. så trenger fortsatt hjelp til å få fiksa det! haster! VS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 8, 2014 Har du sjekket plusskabelen til blinklyset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 8, 2014 Har du sjekket plusskabelen til blinklyset? Nei det har jeg ikke., hvor finner jeg den?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 8, 2014 Det er den kabelen som ikke er svart eller brun på pæresokkelen.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 8, 2014 Det er den kabelen som ikke er svart eller brun på pæresokkelen.. :-) Takker! Jeg får se på det imorra:) Hva gjør jeg om det er noe galt der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 9, 2014 Fikk ikke sjekka ledningen da jeg ikke fikk av den kontakta til selve lyktes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...