#1 Skrevet Juli 15, 2014 Vurderer salg av mitt s5 b5 interiør til avant. Interiøret er svart skinn med blå alcantara. Selges komplett med dørtrekk, baksete og stoler foran. Et lite hull i sidestøtte på førerstol og antydning på kanten av det blå på sitteputa på førerstol, men ingenting som ikke kan repareres. Interiøret er veldig helt og pent eller sett bortifra slitasje på håndtaket på et par av dørtrekkene. Bud over 6000kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2014 Passer dette sedan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2014 Det vet jeg ikke. Tror alt går på utenom bakseterygg, men er som sagt ikke sikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2014 hmm.. da blir det nok uaktuelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2014 Er som sagt ikke sikker. Kan undersøke litt og sende deg en pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2014 Er som sagt ikke sikker. Kan undersøke litt og sende deg en pm. Jepp den er grei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 22, 2014 Ingen som vil ha komplett interiør til s4? Alu lister på dashbord følger også med så det står i stil med dørtrekkene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 23, 2014 Jeg har lest tidligere at det ikke går med avant interiør på sedan, men jeg vet om mange som har fått det til og... Så om noen ønsker dette interiøret og har sedan --> det er fult mulig :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 23, 2014 Stemmer det. Har snakket med noen som har gjort det, det eneste som må gjøres, er å sveise om festene på bakseteryggen. Er nok noe jobb, men ikke nor problem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 31, 2014 (endret) Ingen som vil ha interiør til a4'en sin?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 8, 2014 Ligger fortsatt her. Passer veldig bra i svart, blå, sølv og hvit bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 16, 2014 Ny pris! 5000kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 16, 2014 Ligger her enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 18, 2014 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...