#1 Skrevet Mai 30, 2005 Etter at jeg monterte 60/40 senkesett på 80en, tok jeg hjulstillingskontroll (som det stod på lappen). Men mekanikeren som tok kontrollen sa at han ikke klarte å stille camber riktig. DVS for mye negativ camber, at hjulet skråer innover på toppen. For å kompensere for dette stilte han spissinga litt innover, slik at hjula "drar" seg bein. Dette ville gjøre at jeg sliter litt dekk, men ikke så veldig mye "skeivt". Er dette et kjent problem på senkede Audi 80 (B4) ? Og er det isåfall en grei løsning på det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2005 Er vel noen som har senket 80ene sine vel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2005 Dårlig mekaniker. Jeg senket min med jallex. Tok kontrollen lenge etter at jeg senket den faktisk, så den hadde nok sigi litt selv om det var 40/40 senk. Min var ikke problem å få til iaffal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2005 Etter at jeg monterte 60/40 senkesett på 80en, tok jeg hjulstillingskontroll (som det stod på lappen). Men mekanikeren som tok kontrollen sa at han ikke klarte å stille camber riktig. DVS for mye negativ camber, at hjulet skråer innover på toppen. For å kompensere for dette stilte han spissinga litt innover, slik at hjula "drar" seg bein. Dette ville gjøre at jeg sliter litt dekk, men ikke så veldig mye "skeivt". Er dette et kjent problem på senkede Audi 80 (B4) ? Og er det isåfall en grei løsning på det ? Fina du stilte det inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2005 Fina du stilte det inn? Jepp.. Knut A: Tja mekanikeren er vel dyktig han, men det er jo ikke det nyeste apparatet for innstilling han har da så det kan være noe med det.. Fikk et tips om å bytte øverste bolten nede på fjørbeinet til en tynnere, evnt bore opp hullet i fjørbeinet litt, for å få mer å stille på...er dette en mulighet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2005 Fikk et tips om å bytte øverste bolten nede på fjørbeinet til en tynnere, evnt bore opp hullet i fjørbeinet litt, for å få mer å stille på...er dette en mulighet ? Du borer ikke hullet i fjærbeinet men hullene på navhuset om du skjønner hva jeg mener. Det vil gi deg større muligheter for justering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2005 Du borer ikke hullet i fjærbeinet men hullene på navhuset om du skjønner hva jeg mener. Det vil gi deg større muligheter for justering. er vel et fett om man borer på hulla i "navhuset" eller på fjærbeina. riktig som dere nevner, dette er en mulighet til å få stilt på mer positiv camber. har sett flere audier som har fått bora opp litt av hulla på fjærbeinet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 1, 2005 Du borer ikke hullet i fjærbeinet men hullene på navhuset om du skjønner hva jeg mener. Det vil gi deg større muligheter for justering. Okej da får jeg vel prøve det da og så ta en ny kontroll.. Takk for tips ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...