Cruise control sluttet å fungere idag?? Audi A4 B6 04 modell

Anbefalte innlegg

Idag fungerer ikke cruise controlen lengere på min Audi A4 1,9tdi Quattro b6 04 modell.

Den fungerte igår kveld. Var et forferdelig regnvær men, kjørte på den siste biten hjem. Idag når vi skulle på kjøring reagerer ikke cruise controlen i det heletatt...

Noen tips om hva som kan være galt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde det samme problemet i audi a6 c5. Prøvde å re-kode med vcds, men det hjalp ikke.

Jeg kjøpte en ny shifter og nå fungerer alt som det skal :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper defekt bremselysbryter eller clutchpedalbryter.. Les ut feilkoder og evt les av måleverdi på disse to;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min bil lyste både ESP lampe og glødelampa blinket da bremsepedal bryteren tok kvelden. Men er jo lett å måle på brems og clutch bryter :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bremselys. Fikk tips om resetting og et styr. men det hjalp ikke. Bestilte ny bryter fra nett idag. Kostet 250,- for en ny så håper det hjelper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå feilsøkt uten noe resultat. Har byttet bremselysbryteren og cruise control bryteren uten at den fungerer.

Er ingen reaksjoner på at jeg aktiverer cruisen.

Ingen sikringer er gåen i sikringsboksen heller. Finnes det noen andre sikringer som er skjult til dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel prøve å kjøpe en ny av den også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cruicekontrollen på min s4 b5 er også defekt. Er det samme problemer med b5 og?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare og sjekke måleblokk verdi og se om clutchbryteren virker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.