#1 Skrevet Juli 17, 2014 (endret) Som overskrift sier så er jeg på jakt etter s2 og rs2!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2014 Hei Knut! Har en s4 sedan som jeg vurderer og selge! Ta kontakt på : 97198790 for mere info! Evt pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2014 Har også en sedan jeg vurderer selge . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2014 Ingen fler?meget snaut utvalg å finne av disse for tia.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2014 Ligger jo en sort RS2 tilsalg her på forumet hvis du ikke har sett den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2014 Ligger jo en sort RS2 tilsalg her på forumet hvis du ikke har sett den Har sett litt på den ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2014 fler?har fått en del pm'er men ikke kommet over noe som har gått rett hjem ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2014 Er jo en rs2 i Surnadal til salgs nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 27, 2014 har kikka litt på den men ikke helt innertier for min del:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 27, 2014 Hva er galt med den da ? Vurderte dra kikke på den men har funnet meg et rs2 prosjekt istede .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 27, 2014 Ikke noe galt med den sånn sett:)jeg som er kresen bare:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 27, 2014 ja da er vel den ganske ok ? siste årsmodel og ser jo helt grei ut . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 27, 2014 Ser veldig bra ut på bildene ja:)men har et par til som skal sees på før denne:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 28, 2014 Har tenkt på å selge min Coupe, Knut Arne, kan sende bilder hvis du er interessert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...