Anbefalte innlegg

Etter å ha pakket og ryddet dro jeg, BB, John A et eller annet og Agdergjengen (Kjetil B. sutrer av at han er fra Telemark, men ekke det samme veien da? :P ) i rolig kolonne via Kirkenær (dunk, skraaaaaap) og til først pølsestopp som var Kongsvinger... Det er blitt tatt endel fine kjørebilder som jeg håper at de som tok legger ut her...

Kongsvinger ja... Det var der det begynte å pipe i oljelampa til Trond Gundersen sin fine premierte S6...

Full stopp og her er hva som skjer...

Vi bestemmer oss for å få jekket opp bilen...

eul_p_429b9e4487f57.img.0.jpgeul_p_429b9fb8ee287.img.0.jpg

Walter og Trond krangler om verktøyet...

eul_p_429b9f7ef10db.img.0.jpg

Per hadde glemt å ta med løftebukkene, så vi trengte en person som kunne krype under bilen til Trond for å få løs bunnplata under motoren...Jeg var desverre utelukket av ukjente grunner... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er UTROLIG hva folk har med seg på tur... Det fant vi ut på denne stoppen...

Her er Kjetil klar for innsats... : haha :

eul_p_429b9fef094a1.img.0.jpgeul_p_429ba0292571e.img.0.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En oljelekkasje var synderen, og her ser vi resultatet av hva olje gjør med bunnplater...

eul_p_429ba0c9aede8.img.0.jpg

Jo flere kokker jo mere søl... :P

eul_p_429ba1083e446.img.0.jpg

Etter div. telefoner til Vidar på Audisentrum (takk til han), startet vi rolig nedover igjen, Trond med et våkent øre til motoren og øye med instrumentene... Men etter alt jeg vet så kom både S6'n og Trond seg velberget hjem... Og bra var det... ;)

Også var det dette med John Arild som klager at jeg ikke tar bilder av bilen hans... Ok, her har du et i allefall... : klø :

eul_p_429b9e88df43b.img.0.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artige bilder. Ikke alltid det er på turen til treff at det skjer noe....

Men Trond: Nå skal ikke du ha noen flere problemer med bilen... det er vi lei av. Jeg krysser fingre og tær for at ting går bra framover

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han blir jo aldri fornøyd heller vettø. Nå står jeg ikke nevnt i første tråden : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også var det dette med John Arild som klager at jeg ikke tar bilder av bilen hans... Ok, her har du et i allefall... : klø :[/img]

: haha :: ja :

Legges det ut kjørebilder i tråden etterhvert også? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann folkens!

Hyggelig tur sørover med en del biler.

Tok noen få bilder. Legger med noen her.

Like etter at vi stoppet for å se hva somm skjedde med bilen til Trond:

IMG_2432.jpg

Kollona langs veien parkert.

kollone.jpg

Og her Håkon. Ikke de beste bildene, slet litt med å få til den rullende effekten av hjul og det med at landskapet skulle ha en viss fart den og. Men slenger ut 2 alikavell.

IMG_2430.jpg

IMG_2431.jpg

Og et til fra "værkstedet"

IMG_2434.jpg

og et aller siste ett riktig nok ikke på hjemveien, men men.....

john.jpg

Thor!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha pakket og ryddet dro jeg, BB, John Arne og Agdergjengen (Kjetil B. sutrer av at han er fra Telemark, men ekke det samme veien da? :P ) i rolig kolonne via Kirkenær (dunk, skraaaaaap) og til først pølsestopp som var Kongsvinger... Det er blitt tatt endel fine kjørebilder som jeg håper at de som tok legger ut her...

Kongsvinger ja... Det var der det begynte å pipe i oljelampa til Trond Gundersen sin fine premierte S6...

Full stopp og her er hva som skjer...

Vi bestemmer oss for å få jekket opp bilen...

eul_p_429b9e4487f57.img.0.jpgeul_p_429b9fb8ee287.img.0.jpg

Walter og Trond krangler om verktøyet...

eul_p_429b9f7ef10db.img.0.jpg

Per hadde glemt å ta med løftebukkene, så vi trengte en person som kunne krype under bilen til Trond for å få løs bunnplata under motoren...Jeg var desverre utelukket av ukjente grunner... : rolleyes

Å kjøre over kongsvinger er jo dødsdømt med senkede biler.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en go gjeng som kjørte over fjellet sammen hjem til bergen....

gjengen.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He,he flere som hadde tekniske problemmer på hjemturen:D

Fikk problemmer med cab'n jeg også. Downpipen løsnet i klemmene til resten av eksosanlegget og kjørte dermed med fri-eksos : fis : i over 40 mil. Hadde vel blitt svartflagget på våler for støy hvis dette hadde skjedd noen timer tidligere : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei ja, turen hjem gikk greit den ja, kom meg ivertfall hjem for egen maskin om ikke annet:) Etter hundre sona ble derimot bilen presset litt ekstra, så i Sandefjord var det bare en dråpe i bunnen av pinnen, så der måtte det handles ny gett...

Skal hjem å skru av oljetrykksbryteren nå, så får vi se i morgen når jeg får på ny, om det drar seg til...

Takker forøvrig nok en gang alle for hjelpa, nesten like bra som når jehovas vitner bygger menigheter dette;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke de beste bildene, slet litt med å få til den rullende effekten av hjul og det med at landskapet skulle ha en viss fart den og.

Samme problemet med bildene min fetter Glenn tok, bildene ble nydelige, men på alle bildene ser det ut som vi er parkert på veien : rolleyes

Her er et par eksempler...

kjrebilde1-vi.jpg

kjrebilde2-vi.jpg

Flere bilder kommer etterhvert, bare jeg får litt tid til å gjøre om størrelsen, slette skilt og legge til navn (fotografens) etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel et bilde jeg også ifra hjemturen, som "onkel blå" knipset av meg.....! *host -fotoboks- host* : bh :: bh :: bh ::rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som lovet, her er noen flere bilder....

Håkons fine 80 GT

Kolonne1-1-vi.jpg

Tronds S6

Kolonne2-1-vi.jpg

Walter ser ganske fornøyd ut

Kolonne3-vi.jpg

Bjørn B ledet følget

Kolonne4-vi.jpg

Fra venstre mot høyre: Bjørn, Walter, Trond, John Arild, Kjetil, Håkon og Thor Arne til slutt

Kolonne5-vi.jpg

VACN Pitstop på Statoil på Kongsvinger

Kolonne6-vi.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.