#1 Skrevet Juli 17, 2014 HEI. Noen som vet anbefalt lufttrykk i 255x35x20 dekk ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2014 Vet ikke hvordan load index du har på dine, men på min t5 er det noe lav LI og der har jeg kjørt inn max psi som var tillatt for de dekkene og ser ikke ut som det sliter skjeivt enda. 52psi kjører jeg på mine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2014 Vet ikke hvordan load index du har på dine, men på min t5 er det noe lav LI og der har jeg kjørt inn max psi som var tillatt for de dekkene og ser ikke ut som det sliter skjeivt enda. 52psi kjører jeg på mine. Har og lav load index men husker ikke det nå akkurat hva. 52 psi tilsvaret hva i bar? Eg har hatt 3,6 bar nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2014 Har og lav load index men husker ikke det nå akkurat hva. 52 psi tilsvaret hva i bar? Eg har hatt 3,6 bar nå. Det er vell rett rundt det samme Står på dekket hva som er max trykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2014 Det er vell rett rundt det samme Står på dekket hva som er max trykk Ok takker for svar ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...