Anbefalte innlegg

Har et lite problem med abs'en på s4'en. Den lager en liten lyd når jeg bremser ned til null og pedalen vibrerer som når abs'en slår inn. Kan dette være en gåen abs føler? Isåfall hvilken? Eller er det pumpa?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk defekt abs ring eller lignende. Beste er å lese ut måleverdier og se om det er en av de som hopper litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg aldri vært borti:/ Men kanskje ikke så ukurant å bytte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter på drivleddet. Så må bare demontere også få av ned gamle også pusse og banke på ny ring. Går strøkent det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er stort sett bak dem ryker og dem selges ikke løst på møller. Bestilte 2stk fra danmark en plass for ett par måner siden til min rs4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan veit jeg hvem som er gåen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det bør sjekkes med vag-com. Om du ikke får opp noe feil på ett spesifikt hjul kan du gå inn på blokkene så kan du se hastigheten til hvert enkelt hjul. Da burde du fort se hvilket hjul som oppfører seg annerledes en de tre andre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk defekt abs ring eller lignende. Beste er å lese ut måleverdier og se om det er en av de som hopper litt.

Hvordan veit jeg hvem som er gåen?

... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er lur, hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.