Anbefalte innlegg

Servoen på bilen min kutter når bilen står stille, men fungerer når jeg kjører. Er det servotronic på s4 b5 som på audi s2 osv? Er nok servoolje, så ikke det som er problemet. Kan det være noe annet enn pumpa?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problem med A6`n min, har du funne ut hva problemet var?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

servo oljen er organisk og når den blir gammel mister den sine egenskaper over tid,... står du på tomgang, er det mindre power... gammel olje krever mer skuv for å overføre kraften derfor glipper den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan forresten lukte forskjell på ny og brukt gammel olje. Lukter den litt brent/surt er det på tide å skifte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny pumpe dukka opp i posten idag. Hørt at det er kukete å bytte den:/ Men får gjøre det og bytte servo olja og håpe det gjør susen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problemet med min s4, så lurte på om du fikk fikset det? min ble sånn etter at jeg hadde bytte olje...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker jeg gjorde det på min A4 B5 engang i tiden. Det fantes verre jobber :)

Kjempeviktig at det er servoolje i pumpen når du bytter den. Den jeg kjøpte gjennom Meca hadde allerede noen korker på endene og var fylt opp med olje. Veldig viktig å kun bruke original servoolje også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.