Anbefalte innlegg

Turboen på s6'n e på tur å ta kvell. Har en kkk27 på hånden.er d e t noen som vet om d har noen betydning med mengde/trykk på turbo eller om motorstyringa regulere d selv. Motoren er chippet. Håper på svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny turbo betyr ny chip eller map til den turboen uansett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det var det jeg så for meg:) Det skulle ikke være noen i nord som har en orginalturbo liggende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort svar: NEI

 

Lengre svar: TJA

Du kan bruke en annen turbo, MEN du bør absolutt sjekke AFR på turtall over 3500 rpm.

 

En større turbo (les mindre eksos-baktrykk), vil føre til mer luft ved samme ladetrykk. Når dette har en betydning kommer ann på hvor forskjellige turboene er.

Du kan justere ned maks ladetrykk, både peak og ved høye turtall, da vil AFR være ok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort svar: NEI

 

Lengre svar: TJA

Du kan bruke en annen turbo, MEN du bør absolutt sjekke AFR på turtall over 3500 rpm.

 

En større turbo (les mindre eksos-baktrykk), vil føre til mer luft ved samme ladetrykk. Når dette har en betydning kommer ann på hvor forskjellige turboene er.

Du kan justere ned maks ladetrykk, både peak og ved høye turtall, da vil AFR være ok.

 

Eller bare nei :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.