#1 Skrevet Juli 19, 2014 Passer Passat 4motion bakstilling på en fwd Passat? Har en 2001 3bg stasjonsvogn 1.8T som jeg kunne gjerne ha tenkt meg har vært bakhjulsdreven. Håper noen har peiling på om bakstillinga passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2014 Tror ikke det er så enkelt... FWD Bakstilling: 4Motion bakstilling: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2014 (endret) Tror ikke det er så enkelt... 4Motion bakstilling: Har du delenummer på opphenget til diffen? Del nr 5/6 og 11? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2014 Ble fortalt av et bilverksted at festene til 4motion bakstillinga var i karosseriet. Sånn at det bare var å skru ned fwd bakstillinga å sette 4 motion bakstillinga rett oppi. Noen som har bilder av karosseriet under en 4motion? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2014 Er nå hvertfall forskjellige delenr på 4 motion karosseri vs fwd, så ser ingen grund til at fwd karosseri skal være utstyrt med fester til travers bak, men bare å bøye seg under å titte litt det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2014 Er ikke bare bare å bøye seng ned å se under. Er ganske lav skjønner du så må nok ta meg en tur på en grav for å sjekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2014 Kjør opp på noe klosser og jekk opp på ene siden så går det ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 20, 2014 Mener det er forskjellig gulv på fwd og 4x4 3bg, så tror ikke det er så lett Nyere vag har likt gulv så der skal det gå å bygge om noe flere modeller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 21, 2014 Kommer en bil for salg om det ikke går bygge om ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...