Trondheim: Stålomspunnende bremseslanger..

Anbefalte innlegg

Finnes det en plass i byen her hvor man får laget ståilomspunnede bremseslanger i ønsket lengde osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det går ann å få lagd det i Trondheim, men vet at forskjellen mellom fabrikantene som spesialiserer seg på slike slanger ofte er hvor streng kvalitetskontroll det har. F.eks om alle slangene blir trykktestet eller om det bare gjøres sporadisk.

 

Kanskje noe å vurdere når man kjøper bremseslanger. :)

 

just my .02 cent...

 

-anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt poeng!

 

Får jo kjøpt slike sett til RS2 vet jeg,men er litt usikker på hvilke gjenger det er på de originale caliperne der.

Skal ha på Wilwood calipere etterhvert og er lit usikker på om de er gjenget etter amerikansk standard eller om det er samme standard på hele verden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner til Wilwood fra USA og vet ikke om importøren her bytter, men hvis ikke så ville jeg tro at det er US gjenger.

 

Goodridge er ett bra og rimelig merke i USA. En kamerat fikk spesial lagd slanger til bilen sin. Det er bare spesifisere lengde, evt. festepunkter/foringer og hvordan gjenger du vil ha.

 

-anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trondheim Clutch & Brems lager på mål. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trondheim Clutch & Brems lager på mål. :)

 

Ahhh kurant!Da havner jeg vel der etterhvert.

 

Takker!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør etter Ole og hils fra meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør etter Ole og hils fra meg :)

 

Det skal jeg!

Takker nok en gang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.