#1 Skrevet Juli 19, 2014 Hei! Kjøpte meg en a4 b5 1.8t med AEB motor forrige uke. Da fjusket den noe jævlig, visste seg å være luftmengdemåler. Men fremdeles så drar den dårlig.. Går greit fra den får ladetrykk (1800rpm) til ca 3000rpm, så drar den boss til ca 4500-5000, også kommer den seg igjen etter det.. Noen som har noen ide om hva det kan være? Ingen feilkoder på motor eller noe.. Takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2014 coil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2014 Ja, kan jo være en mulighet ^^, Får ta å sjekke de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2014 Sjekket de nå, alle virker fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2014 Luftlekkasje? Er flere tråder her inne for tiden om AEB/AWT som går dårlig. Flere opplever morkne slanger osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2014 Har 0,5 eller mer i ladetrykk konstant ved gasspådrag over 1800rpm(da jeg har fullt ladetrykk), så tror egentlig ikke det. Det meste av slanger er byttet til silikon og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2014 Leste feilkoder igjen nå, og da kom det opp 2 stk: Maximum air charge pressure exceeded og Throttle Position Sensor - Performance problem Hva kan det komme av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 21, 2014 N75-ventil som er gåen? http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=10170 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...