Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kjøpte meg en a4 b5 1.8t med AEB motor forrige uke. Da fjusket den noe jævlig, visste seg å være luftmengdemåler. Men fremdeles så drar den dårlig..

 

Går greit fra den får ladetrykk (1800rpm) til ca 3000rpm, så drar den boss til ca 4500-5000, også kommer den seg igjen etter det..

 

Noen som har noen ide om hva det kan være? Ingen feilkoder på motor eller noe..

 

Takk for svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, kan jo være en mulighet ^^,

 

Får ta å sjekke de

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket de nå, alle virker fint :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Luftlekkasje? Er flere tråder her inne for tiden om AEB/AWT som går dårlig. Flere opplever morkne slanger osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 0,5 eller mer i ladetrykk konstant ved gasspådrag over 1800rpm(da jeg har fullt ladetrykk), så tror egentlig ikke det. Det meste av slanger er byttet til silikon og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste feilkoder igjen nå, og da kom det opp 2 stk: Maximum air charge pressure exceeded og Throttle Position Sensor - Performance problem Hva kan det komme av? :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.