Anbefalte innlegg

Heisann.

Lurer på om det er noen her som vet om 19x10 med et 45 vil gå greit på en passat (ikke 4 motion).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener at Stamsaas prøve dette (evt 9.5", husker ikke ET) og det ble knapt kjørbart. Han har dog 4motion.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil fungere bak, men blir nok noe breit foran. Går nok å kjøre med om du ikke er like lavt som meg, men høyere så vil de poke en del :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er nok ikke like lav som din tror jeg.

Bilde av høyden på bilen sånn den er i dag:

passatside.jpg

Så med denne høyden så vil jeg slite? Men hadde egentlig tenkt å heve den litt igjen uansett hvis jeg skulle gå opp fra 18" til 19", så det blir litt irellevant.

Så mener det burde gå hvis den er litt høyere, og valser litt(eller en del?) forran da?

Probleme er jo at felgene ligger 5timer unna, så får ikke testet de, Og da er greit å vite litt på forhånd så det ikke blir bomtur/bomhandel med at de ikke passer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann.

Lurer på om det er noen her som vet om 19x10 med et 45 vil gå greit på en passat (ikke 4 motion).

Kan sikkert funke ok bak med 235/35, men butter innover i fjærbenet foran. Må spaces ut så mye at det vil subbe mye uansett dekk med riktig senk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om jeg kanskje må leite litt lenger etter nye evt smalere x5 felger da gitt :)

Takker for behjelplige svar folkens!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.