#1 Skrevet Juli 19, 2014 http://m.finn.no/car/used/ad.html?q=a8+lillehammer&sort=0&ref=fas&finnkode=50047573 Les annonse. 75000kr for medlemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2014 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2014 Er denne solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2014 Om den er det. er girkasse/converter gjort noe med?, turbo, kammer og dieselpumpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2014 Kammer byttet for ca 40.000 siden, inspisert av mekaniker nylig og de er iorden. Dieselpumpe overhalt for 2 år siden, turbo er jeg usikker på. Fikk ikke info fra forrige eier om det, men virker bra. Girkassen ble også flushet i forbindelse med et av de over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2014 Hvordan er det med tidligere service på girkassa? oljebytte/filter osv? Min converter på lik bil røk på rundt 250.000km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 13, 2014 Jeg har ikke full oversikt over service historikk her, men mulig jeg får tak på det hos møller. Den er tight og girer fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...