#1 Skrevet Mai 31, 2005 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=26195 Jeg hadde tenkt å ta en tur, i hvertfall hvis været letter! Regner med at flere finner veien, men hvem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2005 Vi hadde i allefall satt veldig stor pris på at dere kom. Velkommen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2005 Blir været bra kan det vell hende jeg tar en tur... Men det frister jo å dra til Gardermoen å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2005 Jeg skal skru av leppa og begynne å pusse den ned så jeg kommer ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2005 Jeg skal skru av leppa og begynne å pusse den ned så jeg kommer ikke... det kan du vell ta på søndagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2005 Jeg skal skru av leppa og begynne å pusse den ned så jeg kommer ikke... Fin jobb på lørdags kvelden det! Hadde vert morro hvis du kom Thomas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2005 det kan du vell ta på søndagen Jeg er ikke av typen som jobber med sånt på Søndager for å si det slik... I tillegg har jeg nok annet å finne på den dagen..vi får se. Hyggelig det Heine...men jeg vil ikke ha tidspress på leppa. Skal til lakking om ikke lenge og må begynne snart(og lite tid til den til uka), men kanskje jeg tar en tur med gulingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 7, 2005 Jeg er ikke av typen som jobber med sånt på Søndager for å si det slik... Hehe.. Så du får den store skjelven innimellom du også?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 8, 2005 Hehe.. Så du får den store skjelven innimellom du også?? Har vel andre grunner til akkurat det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...