Vannlekkasje i bagasjerom golf 4, ikke de vanlige synderne!

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg sliter med at jeg får vann i bagasjerommet på golfen (golf 4).

Jeg har allerede tettet igjen "ventilene" med tec7, byttet pakninger på lyktene til noen tykkere ordentlige pakninger som ser ut til å holde tett og takluke har jeg ikke.

Selve pakningen på bakluka har jeg også sjekka, ser ikke noe antydning til at denne slipper gjennom vann!

Men det er fortsatt litt vann som får sneket seg inn, men jeg klarer ikke å spore det!

Jeg har spylt bilen med masse vann så det er forsøkt :(

For en måneds tid siden så la jeg dempematter i hele bagasjerommet da jeg trodde at alle lekkasjene var fikset.

I dag fant jeg vann under den ene platen. Samt nede i den gummiproppen som kabelen til haldexen er ført gjennom.

Etter å ha revet opp litt matter klarte jeg aldri å spore hvor dette vannet kom fra. Men! For sikkerhetsskyld så har jeg kjørt tec7 langs kanten på denne proppen siden jeg så at denne originalt var smørt inn med noe for å tette igjen, men dette var litt dårlig.

Er det noen steder jeg har oversett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitt inne i bagasjerommet og få noen til å spyle rundt ute og se hvor det kommer inn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsøkte det i dag, etter en time var det ikke noe vann å finne. Som gjør at jeg mistenker at dette er en plass som krever en god del regn før det faktisk kommer inn, men er tom for ideer på hvor en sånn plass kan være

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.