#1 Skrevet Juli 20, 2014 (endret) Bilen har greit med rust, og bør regnes som restaureringsobjekt. Jeg har sett værre biler med skilt, og det lar seg nok gjøre å få skilter på denne etter en reell EU kontroll, men jeg ville ihvertfall byttet bremser, bremserør, litt foringer, dekk osv før jeg hadde prøvd meg på noe. Bilen selges som den står for 5000,- ellers vil den plukkes og kastes. Det er garantert deler på den jeg kan bruke eller selge om ingen vil ha den komplett. Delebil kan eventuelt følge med mot pristillegg men blir ikke solgt hvis ikke prosjektet blir solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2014 Langt unna står denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2014 Følger plantoppen med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2014 Bilen står 30min fra Bergen. Ja, plantoppen kan følge med om kjøper ønsker det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2014 Da var denne solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...