Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg har en 2004 Audi A4 B6 med 1.9TDIQ, og jeg har denne typen intstrument:

images?q=tbn:ANd9GcTGruKT4YIsFawaScbI7FJ

Hvor jeg kan se utetemperatur, km til tom tank, dører åpne og radiokanal :)

Også lurer jeg på om noen veit hvor mye annet man kan se med den typen instrument med svart skjerm som denne:

12_976590615.jpg

Evt om det bare er unplugg den gamle og plug&play og alle funksjoner virker hvis jeg finner en med svart skjerm? :)

Mvh Olav G

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som veit forskjellen? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må kode om startsperre om jeg ikke husker feil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki ! :)

Men er det bare annen farge som er forskjellen på de, eller har den med farger computer? Og er det kun koding og vindushendel med bryter for at det skal virke? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel bytte rattmodul og hendel ja. Er vel mer info fra kjørecomputer på den med farger ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 2004 er det Immo3, og da er det desverre ikke så enkelt. Instrumentet må settes i virgin-mode før startsperre kan kodes om. Møller utfører ikke dette, men finnes folk som gjør dette, dog skal de somregel ha endel for jobben.

Det er nok like greit å få tak i hendel med knapper for kjørecomputer og kode om med VAG-COM, så har du i det minste noen fler funksjoner enn i dag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regna ikke med at det var så mye jobb .. Søren å,nei da går jeg heller for det siste du nevte isåfall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hvis man får tak i en hendel med knapper så kan man kode om så man får flere funksjoner?

Hold meg Oppdatert på dette Olav Gustavsen for jeg er også intressert i dette :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hvis man får tak i en hendel med knapper så kan man kode om så man får flere funksjoner?

Hold meg Oppdatert på dette Olav Gustavsen for jeg er også intressert i dette :)

Ja de sier så :) får se om det blir en hendel etterhvert så da oppdaterer jeg, må få ordna 80'n først nå :D

Det er bra :))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.