Pris på bytte av calipper

Anbefalte innlegg

Trenger ny bakre calipper på en 96 A4 og lurte sånn circa på hva dette vil koste å bytte?(ar ringt rundt til diverse verksteder, men alle har sommerlukket fram til August).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikkje veldi vanskeli å bytte vist du vil gjere det sjølv.

Vist ikkje tippar eg dei brukar rundt ein halvtime til ein time på eit verksted.

Veit ikkje kvar du held hus , men rundt mitt område tek dei vel ca 1000kr timen , så da blir det mellom 1000-2000 vil eg tippe :) Andre prisar vist du vil ha delar i tillegg ,men akkurat dei delane er ganske billige rundtomkring :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke gjort det selv nå, men fikk til slutt kontakt med ett åpent mekonomen verksted samt møller.

Mekonomen skulle ha 4000,- og møller 6000,-, så da var falt valget på mekonomen. Her i Oslo er timeprisen x2, samt at den bakre calipperen koster ca 2000,-.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du en 96 A4 av typen bensin skal Bildeler.no ha 995,- pr stykk, og så har vi vel litt rabatter i tillegg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tipset, har allerede bestillt time, så får bite i det sure eplet denne gangen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har vel avtale med mekonomen også. Ikke på arbeid, men deler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult, hvor mange prosent får vi?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe fast prosent, variabelt i forhold til hva du kjøper. Er også usikker på om det kun er over disk du får rabatten..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.