#1 Skrevet Mai 31, 2005 Har en 1993 Audi s2 2.2t aby motor hvor kjølevifta går hele tiden når jeg har på vifta inni bilen...(klimaanlegg). Når jeg slår av varmeapparatvifta inni bilen fungerer kjølevifta som den skal... går på når den blir varm... Når bilen er kald starter kjølevifta sammen med vifta inni bilen... er det noen som har peiling på hva dette kan være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2005 Så lenge klimaanlegget er på (d.v.s. AC-kompressor innkoblet) skal kjøleviften på radiatoren gå. Helt normalt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2005 Så lenge klimaanlegget er på (d.v.s. AC-kompressor innkoblet) skal kjøleviften på radiatoren gå. Helt normalt.. Ja det er jeg klar over , men den skal ikke gå når ikke klimaanlegget er på (slått av krystallen i bilen , AC.kompressor slått av) Da går kjølevifta når vifta inni bilen er på , men ikke når jeg slår den av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2005 Ingen som har noen ide om hva dette kan være? Kan det være styringa av klimaanlegget som er gåen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...