Touareg 2.5 tdi 210 000,- Lav Km!

Anbefalte innlegg

Jeg har øyeblikkelig klar en Touareg for salg (venter på lakkering av frontfanger).

 

Det er gjort karosseribytte på denne, selvsagt godkjent.

Den norske var en 06 modell med bare 82 000km. Siste registrerte km i service heftet er 81 644km den 28.09.2011. Bilen ble avregistrert 30.12.2011 etter skade. Motor, gir og travers framme ble hentet fra den Norske bilen og satt over i en Dansk 05 modell med 165 000km. Dette var en uskadet bil med motorhavari.

 

Den har ikke luftfjæring, men den Norske bilen hadde luft. Jeg har denne stående enda, fjærbein/hjuloppheng etc er ok. Samt alt tilhørende til luftsystem. For de som evt ønsker kan dette medfølge mot et lite tillegg. Men jeg kan ikke selge/gi med karosseriet da dette må leveres til vraking før skilt kan hentes ut på den nye.

 

Det er noen små bulker i nedre del på venstre bakdør ved overgang til skjerm. Ellers normal stand på lakk og karosseri. Jeg vurderer rep av dette om jeg får tid innen evt salg.

 

Bilder kommer om litt..

 

pris : 210 000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.