Anbefalte innlegg

Har en s4 b5 med rs4 bredding og har lyst på noen nye hjul. Har funnet disse tre aktuelle alternativene, men vanskelig å bestemme seg! Noen som har innspill?

 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av disse ville jeg valgt OZ'ene, men finnes mye annet spennende i felgverdenen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom med tips:) Er absolutt åpen for forslag! Men bbs ch og mtm bimoto er det fler som har på svart bil, så vil helst ha noe annet. Selvom begge de passer bilen som et skudd!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun utseende eller spiller vekt og styrke en rolle?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil helst ha kvalitet. Men er åpen for det meste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du noen fete Rotiform IND i 19x10. Hadde nok handlet de selv hadde jeg hatt en annen bil, men 19" blir fort litt smått på A7'n:p

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta med 19" toms også i vurderingen da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 19 på bilen nå og syns det er for smått. Hadde det vært mtm bimoto eller liknende som er flate og eiker som går helt ut, hadde det gått font med 19". Men syns det ser smått it med en gang det blir concave eller kant, spes når ikke eikene går helt ut. Kan jo legge ved bilde av hjulene som er på bilen nå, 10x19 vossen.

 

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 19 på bilen nå og syns det er for smått. Hadde det vært mtm bimoto eller liknende som er flate og eiker som går helt ut, hadde det gått font med 19". Men syns det ser smått it med en gang det blir concave eller kant, spes når ikke eikene går helt ut. Kan jo legge ved bilde av hjulene som er på bilen nå, 10x19 vossen.

 

[ATTACH=CONFIG]213627[/ATTACH]

 

Kan være enig med deg der, men det er bare designet på felgen som gjør det med kanten og alt. Du skal jo ikke ha slikt nå :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant det. Er åpen for forslag på 19" også. Men de rotiform hjula med masse eiker syns jeg også gjør hjula mindre. Sett de på flere biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eta beta venti-r . deep concave

9x20 eller 10,5x20

 

Eller De orginale rs5 hjulene i 9x20 et 26...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye kule hjul! Men hadde håpet å slippe å bruke 30-40 tusen på dekk og felger:/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye kule hjul! Men hadde håpet å slippe å bruke 30-40 tusen på dekk og felger:/

 

Fikk pris på bla Rohana RC 10 i 20" til min bil, 14500.- pluss dekk så havner man på ca.22000.-

Schmidt XS 5 ligger vel ute til 16700.- i 20".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk pris på bla Rohana RC 10 i 20" til min bil, 14500.- pluss dekk så havner man på ca.22000.-

Schmidt XS 5 ligger vel ute til 16700.- i 20".

 

Da er de rimeligere i Norge enn i Tyskland. Eller var det smalere variant? Jeg har sjekka 10" og 10,5"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er de rimeligere i Norge enn i Tyskland. Eller var det smalere variant? Jeg har sjekka 10" og 10,5"

 

Når det gjelder Rohana RC 10 så fikk jeg tilbud på 9"foran og 10" bak til 14500.- fra http://www.m-teknikk.no/ http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47229225&searchclickthrough=true&searchQuery=rohana

 

Schmidt XS 5 leveres fra 13690.- fra senking.no https://forum.vacn.no/showthread.php?267433-Felger-fra-www-senking-no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.