En dag på strippen, Gardermoen 4 juni

Anbefalte innlegg

Skal vel ikke se bort ifra at jeg tar meg en tur.. :) Koster litt mye da iforhold til VACN treff.... Men alltid like morsomt å dra på biltreff...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yepp, det blir "En dag på stripa" til Lørdag...

Håper været blir litt bedre enn de siste to helgene : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope. ser ut til å bli en stille sesong for meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer STERKT og dra en tur, ser KRB er påmeldt (så ikke Jonus i påmeldtlista :confused: ). Hadde vært moro og sett noen av de med sprek VAG i klubben på stripa..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det campe muligheter der elr? bare lørdag det kjøres? pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer STERKT og dra en tur, ser KRB er påmeldt (så ikke Jonus i påmeldtlista :confused: ). Hadde vært moro og sett noen av de med sprek VAG i klubben på stripa..:)

Vi er ikke klare med motoren hans ennå, men har i alle fall fått alle delene nå da i alle fall.. Håper å få satt sammen motoren så fort som mulig (mulig tur til danmark 12/6 på DHB hvis alt går i orden..)

Jeg skal i alle fall kjøre.. (mulig Jonus ratter min en runde eller to hvis det blir tid til det, han må jo holde seg i trening ;):D ) Noen som stiller frivillig med reserve drivaksler til meg?? NBS hadde ikke på lager når jeg ringte på torsdag..

Holder værmeldinga seg slik det ligger an nå er det fare for at jeg skal klare å forbedre tiden min med et sekunds tid eller .no.. Skal teoretisk klare lav 11. men med bremser og dekk som sitter på er dette pr. dags dato umulig.. Vil si meg godt fornøyd med en lav 12. og 60' under 2,1s.. bestetid fra i fjor er 13.0@189km/t/2,5s '60 (skal visstnok være norgesrek. for streetlegal FWD såvidt jeg vet, selv om det ikke sier noenting da det er en urdårlig tid)..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det campe muligheter der elr? bare lørdag det kjøres? pris?

Aner ikke om det er campemuligheter der... Men det ligger mange hoteller i området da! Pleier vel å kjøres begge dagene?! Inngangsbillett koster iallfall 140 kroner!

Arg, får ikke dratt likevel jeg da, hadde glemt at jeg skulle på hyttetur... men blir nok moro det også! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som er nyskjerrige så ble det null kjøring der... noen værstinger burna litt helt fram til de ble hevet av banen.. Se bilder av utstillinga på http://www.sandvik-bros.org

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.