#1 Skrevet Juli 23, 2014 Finnes det noe egnet produkt som er gull for panser-bh? Impregnering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2014 Det er jo skinn. Kjøp skinnpleiesett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2014 Swisswax sitt leather kit er supert til slike ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2014 Men det beste er å ikke ha panser-BH, med mindre du har lagt beskyttelsesfolie under selve BH-en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2014 Men det beste er å ikke ha panser-BH, med mindre du har lagt beskyttelsesfolie under selve BH-en. Må si jeg ikke merket noe til riper når jeg bruke BH på min avant, riktig nok fulgte jeg anvisningene å vasket ca 1 gang i uka under bh'n og passer på ikke satt smuss under. Derimot lar man det samle seg opp smuss under så vil den ripe noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 29, 2014 Tenker ikke på riper, men at man ødelegger lakken/klarlakken ved å ha den på når BH-en er våt. Skal man unngå dette, må man ha den av når man vasker og ikke kjøre i regn. Tatt kverken på lakken på flere biler når jeg kjørte med BH for noen år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...