#1 Skrevet Juli 24, 2014 (endret) Har hel bil som plukkes ned. Starter og går. Link til finn.no annonse; http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=49966880&editAd=true Bil er plukket, mye deler ligger her. -luftmassemåler -fordelere -coiler -oljekjøler -dynamo -servopumpe -dyser -baksete i sort skinn +++ ta kontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2014 Hadde det vært mulig å kommet innom en tur i morgen etter 15? Skulle hatt en del små ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2014 Beklager sent svar, jeg er ikke ofte innom her desverre. Ta gjerne kontakt på sms; 45804991 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2016 Fremdeles mye deler her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2016 Noen som trenger el komponenter til motor eller annet? Bilen er for lengst vraket, men div smådeler ligger og slenger her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 12, 2016 Har du slangene til veivhusventilasjonen? Har du dekslene til toppdekslene, der hvor det står "32 Valve" på? Km.stand på motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 12, 2016 Skal ha det meste av slanger liggende, usikker på dekslene. Km på motor var ca 320000, men motor har jeg ikke lengre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 12, 2016 Skal ha det meste av slanger liggende, usikker på dekslene. Km på motor var ca 320000, men motor har jeg ikke lengre. Ok, kan du sende meg en PM når du har fått sjekket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 16, 2016 Ok, kan du sende meg en PM når du har fått sjekket? Beklager sent svar, skal få sjekket i kveld. Kan du sende meg pm med bilder av slangene så jeg er sikker på at jeg har de rette du trenger?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 16, 2016 Har du bærekuler fram? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 16, 2016 Har du bærekuler fram? Beklager, men de var ikke verdt å ta vare på. Ang foringer til bærearm fremme (og bak,travers+), så har akmotorsport.net gode løsninger til våre eldre audier. Nå har det seg slik at jeg skal få forhandle for de, men første bestilling må være på 1000euro, så jeg kommer til å kjøre introduksjonstilbud med foringer fra de snart. Send meg gjerne tilbakemelding om dette høres interresant ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 26, 2016 Har du bærekuler fram? Jeg kjøpte komplett bærearmsett bak til V8 fra akmotorsport. Får heller ikke bytta bare bærekula frem på disse, må bytte hele bærearma. - - - Updated - - - Beklager, men de var ikke verdt å ta vare på.Ang foringer til bærearm fremme (og bak,travers+), så har akmotorsport.net gode løsninger til våre eldre audier. Nå har det seg slik at jeg skal få forhandle for de, men første bestilling må være på 1000euro, så jeg kommer til å kjøre introduksjonstilbud med foringer fra de snart. Send meg gjerne tilbakemelding om dette høres interresant ut Sender du meg PM med epost adr din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...