Audi V8 3,6 deler, HEL bil plukkes ned.

Anbefalte innlegg

Hadde det vært mulig å kommet innom en tur i morgen etter 15?

Skulle hatt en del små ting :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager sent svar, jeg er ikke ofte innom her desverre.

Ta gjerne kontakt på sms; 45804991 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fremdeles mye deler her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som trenger el komponenter til motor eller annet? Bilen er for lengst vraket, men div smådeler ligger og slenger her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du slangene til veivhusventilasjonen? Har du dekslene til toppdekslene, der hvor det står "32 Valve" på? Km.stand på motor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha det meste av slanger liggende, usikker på dekslene. Km på motor var ca 320000, men motor har jeg ikke lengre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha det meste av slanger liggende, usikker på dekslene. Km på motor var ca 320000, men motor har jeg ikke lengre.
Ok, kan du sende meg en PM når du har fått sjekket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, kan du sende meg en PM når du har fått sjekket?

 

Beklager sent svar, skal få sjekket i kveld. Kan du sende meg pm med bilder av slangene så jeg er sikker på at jeg har de rette du trenger??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bærekuler fram?

 

Beklager, men de var ikke verdt å ta vare på.

Ang foringer til bærearm fremme (og bak,travers+), så har akmotorsport.net gode løsninger til våre eldre audier. Nå har det seg slik at jeg skal få forhandle for de, men første bestilling må være på 1000euro, så jeg kommer til å kjøre introduksjonstilbud med foringer fra de snart. Send meg gjerne tilbakemelding om dette høres interresant ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bærekuler fram?
Jeg kjøpte komplett bærearmsett bak til V8 fra akmotorsport. Får heller ikke bytta bare bærekula frem på disse, må bytte hele bærearma.

 

- - - Updated - - -

 

Beklager, men de var ikke verdt å ta vare på.

Ang foringer til bærearm fremme (og bak,travers+), så har akmotorsport.net gode løsninger til våre eldre audier. Nå har det seg slik at jeg skal få forhandle for de, men første bestilling må være på 1000euro, så jeg kommer til å kjøre introduksjonstilbud med foringer fra de snart. Send meg gjerne tilbakemelding om dette høres interresant ut :)

Sender du meg PM med epost adr din?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.