Anbefalte innlegg

Sjekk at all elektronikk er i orden og at alt av forstillingsdeler ikke er utslitt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deler i interiør som f.eks. dørhåndtak, knapper og midtkonsoll kan være greit å sjekke tilstand på. "Lakken" som er brukt der blir fort slitt av normalt bruk.

Hvis du har mulighet så kunne du sjekket for rust på innsiden av de bakre innerskjermene, disse er av en stofftype som suger til seg fuktighet.

Fare for rust bak de nedre dørlistene, også et sted hvor det som regel alltid er fuktig.

Håndtaket på midtarmlenet har en lei tendens til å knekke, kan være greit å sjekke tilstand der.

Ellers er det vel ikke noe spesielt du må se etter på akkurat disse bilene kontra andre Audier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en A4 b6 selv, og pappa har en. Det eneste jeg vet disse er utsatt for er rust i framskjermer og innerskjerm bak. Ellers har det vært lite tull med begge bilene. Har kjørt min 90 000 på ett år uten særlig påkost utover vanlig drifts slitasje.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei, takk takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.