#1 Skrevet Mai 31, 2005 Etter å hatt en flott helg på Våler, så lurer jeg på hvor våre samarbeidspartnere var. Disse burde jo blitt invitert til å vise sine produkter/tjenester. Jeg husker for noen år tilbake, da var det flere "partytelt" med leverandører tilstede på Rudskogen. Riktignok var jo enkelte av dem der med sine biler og viste seg frem på banekjøringen, men det er jo andre vi har samarbeid med også. kan jo nevne noen: TuningStore, Flissundet, NBS, Guard Systems, Auto Boss osv. Har disse blitt invitert, hvis ikke, hvorfor ikke? Klubben kunne sikkert fått inn ekstra kroner for å leie ut "stands" til disse....... (bare en tanke jeg hadde) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2005 Hehehehe (signaturen din Arne!) BTT:Har tenkt akurat samme tanken selv, kunne jo vært en ypperig mulighet til å kjøpe litt stasj til bilen, til "treff pris"..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2005 Jeg lufta noe lignende i denne tråden for en stund siden. Synes også det hadde vært flott med flere forhandlere som møtte opp, men det krever selvsagt en viss omsetning tilbake vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2005 Jeg lufta noe lignende i denne tråden for en stund siden. Synes også det hadde vært flott med flere forhandlere som møtte opp, men det krever selvsagt en viss omsetning tilbake vil jeg tro. krever nok litt omsettning tilbake.. men de kan jo se det på som en god måte og markedsføre seg på! vise nye produkter som kan være aktuelle, god reklame for eventuelle firmaer som vil ha stand.. og i mine øyne så burde de få gratis standplass .. Dan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2005 Ja, that was then, this is now... Etter dette er det kommet noe som heter Gatebil på banen, og der er alle ivrige for å få vist frem sine produkter... Det har vært sendt ut henvendelser til diverse firmaer ang. hovedtreffet, og firmaene gidder ikke å stille gratis en gang... Men, i forbindelse med treffet på Rudskogen 30-31 Juli skal vi sende ut henvendelser ang. dette. Problemet og argumentet vi møter fra levrandørende er at de ikke selger noe særlig ved slike treff pga at det er "lite" folk innom sammenlignet med Gatebil. Men som sagt, vi kommer til å sende ut en henvendelse ang. dette, så får vi se... Mvh. Sponsor/partner-komitèen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...