#1 Skrevet Juli 25, 2014 Må være i god stand med futt i, altså ikke tregheter, eller dårlig motor. Enten kun motor eller hele mekanismen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2014 Har en jeg akkurat har demontert .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2014 er disse like på alt av C4? pris inkl. frakt? 695,- for hele mek. ny på bildeler.no før evt. klubbrabbatt så bør ligge et godt stykke under det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2014 er disse like på alt av C4? pris inkl. frakt? 695,- for hele mek. ny på bildeler.no før evt. klubbrabbatt så bør ligge et godt stykke under det Er det egentlig motoren eller resten av mekanismen du er på jakt etter siden du refererer til mekanismen som selges hos bildeler.no? Jeg tipper den mekanismen kun er hevemekanismen og uten motor, det høres slik ut på prisen og det er slik det som regel selges uorginalt. Du må sjekke hvilken type kontakt det er inn på motoren, det er to ulike typer på C4. Den nyeste har en stor kobling med mange pinner inne på selve motoren, den eldste har kabel ut fra motor og en kontakt med få pinner i enden. Det kan også være en god ide å oppgi hvilken dør du trenger til da ikke alle er like. Og er det førerdøra så har du sikkert først sjekket at det ikke er kabelbrudd inne i pølsa mellom dør og karosseri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2014 (endret) Det var egentlig motoren jeg refererte til. Men ut i fra beskrivelsen ser det ut til at motoren er inkludert her: http://www.bildeler.no/audi/100/1991/vindushevemekanisme-elektrisk/?Bilmerke=1&Bilmodell=53&Arsmodell=1991&Vareklasse=8&Varegruppe=198&Drivstoff=B&Motorkode=AAR&Karosseri=729&Vare=4675 Har vært av med dørtrekket nå, og fiklet litt med ledningene på kontakten til motoren, og da ble det plutselig liv. Ny trådd med feilsøkingsspm. kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...