#1 Skrevet Juli 25, 2014 Hei. Nooen som kan hjelpe meg med å finne ut om bilen min er chippet eller ikke? 2000 A6 1,8T takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2014 Vag com å sjekke laddetrykket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2014 hvis lade trykket er mellom 0.8-1.3 bar så er den mest sannsynlig chippet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2014 Vag com å sjekke laddetrykket? Har du vagcom Kim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2014 Har du vagcom Kim? Er desverre ødelagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2014 Sett på ei manuell turbotrykksklokke, så ser du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2014 Har turbotrykksmåler. Viser Max på ca 0,5. Men usikker på moden viser rett. Syns a6'n er vesentlig sprekere enn en Passat 1,8t jeg hadde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 26, 2014 Jeg har vagcom og bor i fenstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 26, 2014 Jeg har vagcom og bor i fenstad Hadde du kunnet vært behjelpelig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 26, 2014 Hvis du får ett lite moment "kick" på 3-3500rpm så er den chippet:P 1.8t som ikke er chippet har verdens kjedeligste effektkurve som oppleves som helt "rett" om du skjønner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 26, 2014 Hadde du kunnet vært behjelpelig? Er ingenting i veien for det nei. kan eventuelt ta det i morra om du vil? Venter grillgjester i dag så passer litt dårlig akkurat i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 26, 2014 Er ingenting i veien for det nei. kan eventuelt ta det i morra om du vil? Venter grillgjester i dag så passer litt dårlig akkurat i dag Har fått tak i ross tech kabel. Hadde du giddi å gitt meg en liten forklaring på hvordan jeg sjekker det via vagcom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...