#1 Skrevet Juli 25, 2014 Hei ! Er helt ny på dette forumet og på mandag ble det innkjøp av en Grå Touran 2008 som har vært kjørt av en klokkebutikk så kule felger og senkesett er det lite antydninger til. Jeg er også veldig blank på felger , inpress senkesett osv. Ser at det er mange her inne som har VELDIG peiling og trenger litt tips til felger, dekk , senkesett og andre generelle ting. Har klart å gått til innkjøp av en svart grill uten emblem, men trenger litt hjelp derfra. : klø : Usikker på om jeg postet riktig men skyt meg hvis jeg tok feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2014 Jeg har godkjent min 2009 touran med 8,5x18" med ET45. Originalt er det 7x15" med ET47 Har i tillegg godkjent bilen med 30mm sekefjærer fra H&R på orginaldempere. Har sportsunderstell på bilen fra fabrikk, så høyden synes jeg er ok. Og komforten er bevart. -Thelle- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2014 Jeg har godkjent min 2009 touran med 8,5x18" med ET45. Originalt er det 7x15" med ET47 Har i tillegg godkjent bilen med 30mm sekefjærer fra H&R på orginaldempere. Har sportsunderstell på bilen fra fabrikk, så høyden synes jeg er ok. Og komforten er bevart. -Thelle- Okei det hørtes bra ut. Har kikket litt videre på felger og da står valget mellom Rotiform BLQ eller Zito Wp111. hva vil bli best ? har skjønt at original innpress er 47, men ser man kan få disse felgene i litt forskjellig innpress, er ikke så veldig nøye med hva som er lov og ikke lov. Det som er tøft er ikke lov og er mest opptatt av det. Hva sier dere ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2014 ET45 på 8,5" er hvertfall kant i kant med skjermbuen og gir litt konkav på WP111, mine felger er "tilsvarende" WP111 bare fra 3SDM. -Thelle- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2014 ET45 på 8,5" er hvertfall kant i kant med skjermbuen og gir litt konkav på WP111, mine felger er "tilsvarende" WP111 bare fra 3SDM. -Thelle- Okei. Tenkte kanskje på å kjøpe 8.5 19'' ET40 ? 9.5 bredde går vel ikke ? Eller vil det bli for lavt innpress ? Om det stikker ut gjør ikkeno 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 29, 2014 Da har jeg fått kjøpt meg 19'' Zito wp111 8.5 Et40, synes disse felgene var kule og fikk en god pris. I mine øyne ser bilen helt latterlig ut nå uten senkesett så da må jeg kjøpe et. Hva anbefales ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 30, 2014 H&R low om du skal ta den helt ut. Eller H&R fjærsett om du vil beholde mest mulig orginal komfort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 30, 2014 Jeg har tuningart på min touran. Men vil ikke anbefale det. Syntes det er veldig mjukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...