ORGINAL VW Golf Mk2 16v GTI vurderes solgt nye bilder

Anbefalte innlegg

Hei!

 

vurderer nå å selge min Orginale 1990 mod Golf 2 GTI til fordel for en litt nyere bil. Bilen har gått 230 000km. Den er i god stand bortsett fra litt overfladig rust. Understell er den så og si rustfri. Bilen har Supersprint Magnum effektanlegg som ble montert av fabrikk i 1990, er vertfall slik jeg har forstått det av de sertifikatene som ligger ved. Står fine DZ Exklusiv felger på bilen og den går godt men har aldri blitt grisekjørt i mitt eige. står også MOMO ratt med hurtig utløser på. helt nye høytalere i dørene, dashbordet og ut i sidene i bagasjerommet, fin og god lyd. Det er litt lekkasje i topp pakningen, så kjølevannet siver sakte ut, har nye toppakning og skruer liggende så er bare å bytte men har ikke fått gjort det enda, bilen har helder ikke vert kjørt etter jeg fann ut det.

Veldig usikker på pris, desse biilene blir jo bare mer og mer sjeldne. for mer informasjon så send en pm, er åpen for bud

DSC_0287.jpg

DSC_0233.jpg

DSC_0332.jpg

DSC_0339.jpg

DSC_0340.jpg

DSC_0342.jpg

DSC_0343.jpg

DSC_0349.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg info på pm.skulle gjerne hatt interiørbilder også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris? Tråden blir stengt uten prisantydning?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minimum 30 000

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått bud på 25000, noen intresserte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde jeg hatt plass i garasjen:( sikle sikle..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig du har sagt det på PM også, men hvor finnes det rust?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne bilen har jeg kjøpt. Gikk 15 mil før motor tok kvelden desverre.. myeee mere galt med bilen en selger opplyste om. Angrer på jeg ikke skrev noe kontrakt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leit å høre!:( bra en ikke hoppa på og kjøpte denne da skjønner jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, hva skjedde med motoren? Glad jeg ikke slo til da også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.