S6 2,2 97 mod klima problem med AC pumpe

Anbefalte innlegg

Har fått ett litt snodig problem med klima anlegget på S6'n som jeg håper noen her kan hjelpe med.

AC pumpen starter ikke når jeg aktiverer den på klimapanelet. snø krystallen kommer på men pumpen går ikke.

jeg har lest ut feilkode men det er ikke noen feil reggistrert

har så vidt startet feilsøking og følgende er gjort.

testet med annet klimapanel med samme resultat.

Rele er testet og funker.

har skjekket for kabel brudd fra rele kontakt og til kontakt bak på klima panel. god kontakt

det er målt spenning på styrestrøm men det er 0,0V

AC pumpe kan tvangkjøres og funker fint om jeg kjører direkte i rele kontakten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener at ac pumpa ikke starter visst det er for lite gass på annlegget. Samme symptomene på min s4 2,2 og der vet jeg det er tomt

for gass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener at ac pumpa ikke starter visst det er for lite gass på annlegget. Samme symptomene på min s4 2,2 og der vet jeg det er tomt

for gass.

JA jeg var også redd for det. ingen feilkoder i Vag Com men fikk lest ut fra selve klimadisplayet etter litt googling og leiting og Fikk feilkode D2. multifunksjon temp sensor på motoren som var synderen. byttet denne og annlegget funker som gull igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.