Anbefalte innlegg

hei. jeg har akkurat kjøpt meg en audi s2 coupe 2.2 3b, så tenkte og ta en liten service på denne med en gang. noe spesiell olje som er anbefalt til disse motorene ? har prøvd og søke, men fant ikke noe spesielt.

hører også at vifte til varmeapparat begynner og bli ganske utslitt, noen som vet om det er vanskelig og bytte ? og hvem som selger til bra pris :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oljen spørs veldig på hvem du spør. Min S2 har gått på mobil1 5-50w olje siden 1999 da jeg tok over den for 1 1/2 siden. Og det kommer jeg til å fortsette med siden den går såpass pent mtp den veldig høye km den har.

kan legge til at sylinderveggen hadde ikke antydning til slitasje da jeg overhalte toppen ifjor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg krutter rundt på 5-50 helsyntet ifra Biltema med høyt skiftintervall siden oljen er så rimelig, ikke sett noe som skulle tilsi jeg burde bytte merke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norsk bildelsenter har varmeapp.vifte til en grei pris hvis jeg husker riktig, visst ikke så finner du det på ebay, men vet ikke hvordan kvaliteten er.

Den ligger bak hanskerommet helt til høyre og er ikke vanskelig å bytte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott, takk for hjelp. da er vifta demontert og bestilt. er ikke så nøye på oljemerke, men bør være 5w-50 da ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.