#1 Skrevet Mai 31, 2005 Holder på med toppakningsbytte på 200'n, så lurer jeg på om man må bytte strekkboltene til toppen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2005 Strekkbolter skal alltid byttes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2005 har sjekka autohidden (2004) og det mener at Boltene IKKE skal byttes.. Dette er da hvis det er en Audi 200 Quattro (82-91) 2.2Turbo Motorkode MC (1984-91).. har sjekka Bentley og autohidden og de sier at det skal heller ikke byttes på min Coupe Q 20V... Så tror ikke det er vits.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2005 har sjekka autohidden (2004) og det mener at Boltene IKKE skal byttes.. Dette er da hvis det er en Audi 200 Quattro (82-91) 2.2Turbo Motorkode MC (1984-91).. har sjekka Bentley og autohidden og de sier at det skal heller ikke byttes på min Coupe Q 20V... Så tror ikke det er vits.. Jeg har en 20v turbo, med motorkode 3B. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2005 Navnet sier vel det meste? Disse boltene strekkes nå de blir torquet til den verdien de skal, hvis du bruker de om igjen er de allerede strekt og er derfor ikke like sterke som et sett nye er! Hva om motoren har vært fra hverandre før, boltene kan ikke strekkes uendelig. Anbefaler å kjøpe et sett nye bolter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2005 har sjekka autohidden (2004) og det mener at Boltene IKKE skal byttes.. Dette er da hvis det er en Audi 200 Quattro (82-91) 2.2Turbo Motorkode MC (1984-91).. har sjekka Bentley og autohidden og de sier at det skal heller ikke byttes på min Coupe Q 20V... Så tror ikke det er vits.. ifølge audi måtte jeg bytte di også på min gamle mc-motor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2005 Holder på med toppakningsbytte på 200'n, så lurer jeg på om man må bytte strekkboltene til toppen? BYTT!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 31, 2005 bøkene og proffane seier bytt. Amatører som eg bruker dei gjerne tre fire gonger, går stortsett bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 31, 2005 Hvor kjøper man slike bolter da ?? Men det sto på autohidden at Skruer/muttere som koblet sammen topp/eksosmanifoild var Viktig å bytte ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 1, 2005 Hvor kjøper man slike bolter da ?? Men det sto på autohidden at Skruer/muttere som koblet sammen topp/eksosmanifoild var Viktig å bytte ! Dyr løsning: Møller Billigere løsning: Motor teknikk... si ifra at du er klubbmedlem så vanker det litt rabatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 1, 2005 Da blir byttet hos meg. Vil være på den sikre siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...