Anbefalte innlegg

Holder på med toppakningsbytte på 200'n, så lurer jeg på om man må bytte strekkboltene til toppen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strekkbolter skal alltid byttes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sjekka autohidden (2004) og det mener at Boltene IKKE skal byttes.. Dette er da hvis det er en Audi 200 Quattro (82-91) 2.2Turbo Motorkode MC (1984-91)..

har sjekka Bentley og autohidden og de sier at det skal heller ikke byttes på min Coupe Q 20V... Så tror ikke det er vits..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sjekka autohidden (2004) og det mener at Boltene IKKE skal byttes.. Dette er da hvis det er en Audi 200 Quattro (82-91) 2.2Turbo Motorkode MC (1984-91)..

har sjekka Bentley og autohidden og de sier at det skal heller ikke byttes på min Coupe Q 20V... Så tror ikke det er vits..

Jeg har en 20v turbo, med motorkode 3B.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Navnet sier vel det meste? Disse boltene strekkes nå de blir torquet til den verdien de skal, hvis du bruker de om igjen er de allerede strekt og er derfor ikke like sterke som et sett nye er! Hva om motoren har vært fra hverandre før, boltene kan ikke strekkes uendelig. Anbefaler å kjøpe et sett nye bolter!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ifølge audi måtte jeg bytte di også på min gamle mc-motor..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på med toppakningsbytte på 200'n, så lurer jeg på om man må bytte strekkboltene til toppen?

BYTT!! : bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bøkene og proffane seier bytt.

Amatører som eg bruker dei gjerne tre fire gonger, går stortsett bra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kjøper man slike bolter da ??

Men det sto på autohidden at Skruer/muttere som koblet sammen topp/eksosmanifoild var Viktig å bytte !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kjøper man slike bolter da ??

Men det sto på autohidden at Skruer/muttere som koblet sammen topp/eksosmanifoild var Viktig å bytte !

Dyr løsning: Møller

Billigere løsning: Motor teknikk... si ifra at du er klubbmedlem så vanker det litt rabatt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir byttet hos meg. Vil være på den sikre siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.