#1 Skrevet Juli 28, 2014 Er litt lei av å mangle verktøy om dagen og har begynt å kikke etter ett skikkelig verktøysett i vogn. Har lenge ønsket meg Teng Tools sitt store på 1055 deler, hvilken pris bør jeg klare å få dette til i dag inkl. mva? Hva finnes av andre verktøy skap som kan anbefales til en hobbygarasje? I flere andre (gamle) tråder her på forumet anbefales Facom, Bacho, Snap On osv. Hva anbefaler du pr i dag? Jeg trenger nok en kombinasjon av kvalitet og kvantitet for å bli fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2014 Jeg har det som heter teng tools 1255? Rundt der ett sted hvertfall;) er veldig fornøyd; ) Er på jobben jeg har dette og jeg angrer ikke ett sekund! Fikk dette for 30000kr pluss moms på kampanje det var rundt februar mener jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2014 Hvor kjøpte du det? Fornøyd med kvaliteten på verktøyet? Leser litt om problemer med skraller ved hard belastning osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2014 Er i samme situasjon... Noen som har regnet seg frem til hva en ender på hos Biltema? Trille vognen deres virker ved første øyekast grei ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2014 Noen som har regnet seg frem til hva en ender på hos Biltema? Trille vognen deres virker ved første øyekast grei ut. Jeg lurer faktisk på det samme, men har ikke tatt meg tid til å regne på det enda. Er det mulig å skaffe innredning i Biltema sitt for å organisere verktøyet skikkelig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2014 jeg har hatt noen teng-tools skraller... og det er litt akkurat det. skralle greier 3/8 skralla kamma over fullstendig ved håndmakt 1/2 skralla sprakk i plasten rundt "girkassa" da den datt i golvet for meg (mulig den fikk _litt_ hjelp. men den burde ha tålt det ) 1/4 skralla brakk i skaftet. denne fikk jeg bytta. men har rota den bort. har nå billige skraller fra biltema. funker helt greit til hobbybruk de og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 28, 2014 Biltema hadde hvertfall en serie med verktøy i sånne "rammer" for skapet før. Egen serie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 30, 2014 Biltema hadde hvertfall en serie med verktøy i sånne "rammer" for skapet før. Egen serie Ser at de fortsatt har dette tilgjenglig, men det er lite utvalg i den serien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 7, 2014 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 7, 2014 Billigversjonen: Skapet til Clas Ohlson og største pipesettet til BT. http://www.clasohlson.com/no/Cocraft-verktøyskap/40-7818 http://biltema.no/no/Verktoy/Handverktoy/Pipe--og-Nokkelverktoy/Pipenokkelsett/Pipenokkelsett-stort-150-deler-10120/ Plastkofferten deles i leddet og med mindre justeringer så opptar dette to skuffer. Ellers så blir det så mye forskjellig man trenger at det kjøpes løst uansett. Pipesettet kjøpte jeg for ca 15 år siden, og eneste jeg har ødelagt er den minste skralla. Verktøyskapet er av god kvalitet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 10, 2014 Det blir litt mindre utvalg av verktøy enn hva jeg kunne tenkt meg i det største til Biltema, isåfall hadde jeg kjøpt det for lengst. Kikket litt ekstra på Teng-Tools for noen dager siden, og det irriterer meg at det mangler f.eks. 9mm fastnøkkel med scralle i det settet. Virker som eneste mulighet er å kjøpe løst skap å fylle på med verktøy underveis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 12, 2014 kcl tools - nordic lift som forhandler dette. har det gamle skapet og er meget fornøyd, kjøpte det får noen år siden nå og har ødelagt noen småting. men siden det er livstidsgaranti så har jo fått bytta alt på garanti, inkl en ny muttertrekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 13, 2014 Det ser vel ikke så stilig ut... men jeg sverger til dette.http://biltema.no/no/Verktoy/Arbeidsbenk-og-oppbevaring/Verktoyvogn/Verktoyvogn-19310/ det er litt ustabilt i utgangspunktet , men med diagonal avstiver bak blir det helt stivt og stabilt Der bygger man det opp slik man selv trenger det. og man har en veldig god oversikt når man skrur. Har vel plass til alt verktøyet jeg trenger for det fleste bil jobber tror jeg. og samtidig full oversikt, og vill man ha inn nytt verktøy / omorganisere kan man bare sette inn noen nye kroker eller flytte på noen i stedet for å kjøpe komplette nye innlegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 13, 2014 Hva med Wurth sine skap? De har en del store skap med verktøy. Det jeg syns er bra med Wurth sine er at de har skikkelige innlegg til og ha verktøyene i. Disse er laserskåret ut av skumgummi. Ikke noe plast greier som blir ødelagt etter 2 dagers bruk. Selve verktøyet har jeg bare gode erfaringer med. Kan kanskje være noe dyrere enn andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 13, 2014 Simen, kan høre med garage15 om en go pris på skap? Hvis du er int uten verktøy da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 13, 2014 Simen, kan høre med garage15 om en go pris på skap? Hvis du er int uten verktøy da? Var faktisk innom der for ett par timer siden og spurte og gravde litt. Ser ut til at jeg går for en løsning derfra. Mer spesifikt så vurderer jeg denne: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=36646918&searchclickthrough=true&searchQuery=garage15 på toppen av denne: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=39691242&searchclickthrough=true&searchQuery=garage15 Endte opp med en flott jekk i stad Vet du hvordan verktøyet han har i en pakkepris der er sammenlignet med annet kvalitetsverktøy? Jeg regner med det er bra nok til mitt formål, men var en del unødvendig som var inkludert som også tar plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 13, 2014 Hva med Wurth sine skap? De har en del store skap med verktøy. Det jeg syns er bra med Wurth sine er at de har skikkelige innlegg til og ha verktøyene i. Disse er laserskåret ut av skumgummi. Ikke noe plast greier som blir ødelagt etter 2 dagers bruk. Selve verktøyet har jeg bare gode erfaringer med. Kan kanskje være noe dyrere enn andre. Har selv Wurth XXL skap og er strålende fornøyd med det koster en del men mener det man bruker kvar dag må være skikkelig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 14, 2014 Var faktisk innom der for ett par timer siden og spurte og gravde litt. Ser ut til at jeg går for en løsning derfra. Mer spesifikt så vurderer jeg denne: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=36646918&searchclickthrough=true&searchQuery=garage15 på toppen av denne: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=39691242&searchclickthrough=true&searchQuery=garage15 Endte opp med en flott jekk i stad Vet du hvordan verktøyet han har i en pakkepris der er sammenlignet med annet kvalitetsverktøy? Jeg regner med det er bra nok til mitt formål, men var en del unødvendig som var inkludert som også tar plass. Har ikke brukt verktøyet selv.. Men skapene derimot er supre Har xxl skapet + arkivskapet og den lille stolen.. Tenkte å handle 2-3-4 av de små vegghengte arkivskapene + kjemiskapet til xxl vogna.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 14, 2014 Har ikke brukt verktøyet selv.. Men skapene derimot er supre Har xxl skapet + arkivskapet og den lille stolen.. Tenkte å handle 2-3-4 av de små vegghengte arkivskapene + kjemiskapet til xxl vogna.. Virket som om skapene var i svært god kvalitet ja. Verktøy er jo slik som jeg uansett kan fylle på med i ettertid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 16, 2014 Har wurth skap og er veldig fornøyd med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 16, 2014 Jeg har Polar fra Tess. Godt fornøyd med det og aldri vært noe problem om noe ha røket. Alltid fått nytt verktøy uten noe spørsmål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 16, 2014 Vurderer denne : http://www.jula.no/catalog/bygg-og-maling/oppbevaring/oppbevaring-av-verktoy-smasaker/verktoyskap-og-vogner/verktoyvogn-verktoy-660029/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 18, 2014 Jeg har fra Fosen Tools, og veldig fornøyd med det. De leverer til bla. til forsvaret. http://www.fosen-tools.no/nettbutikk/index.php?main_page=index&cPath=10_514 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 18, 2014 Jeg har fra Fosen Tools, og veldig fornøyd med det. De leverer til bla. til forsvaret.http://www.fosen-tools.no/nettbutikk/index.php?main_page=index&cPath=10_514 Dette ser ut til å være ett sett som kan være aktuelt, men synd at de ikke har noen forhandler i nærheten av Skien. For min del teller det en del hvis det skulle være noe og man trenger å få byttet verktøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 18, 2014 De pleier å være tilstede på Oslo Motorshow og da har de pleid å selge utstyret/verktøytårnene med god rabbatt for å slippe å ta det med hjem. Det fungerer helt greit å få sendt nedover nytt verktøy på dagen med tog (til Oslo). Muligens litt værre til Skien. Det jeg liker best fra Fosen er kvaliteten på ileggsmaterialet, som er helt supert. Og så gir det knall kontroll over hva du har eller mangler... Gratulerer med fin bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...