#1 Skrevet Juli 28, 2014 Har div deler til overs fra en 97 mod S6 jeg ikke har lenger. Rs2 grenrør ubrukt 1500kr 5 stk orginale coiler til aan, virket når de ble demontert. 800kr Div Bose deler, sub og frontsett 500kr Orginal Cd veksler 500kr Div interiørdeksler i grått gratis. Må sjekke hva det er. Bilder kan sendes på mail. Alt kan sendes om det skulle være av interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2014 Er det et orginalt rs2 grenrør du har for salg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2014 Ja jeg lurer på det. Skal sjekke dette i dag. Mener jeg så et orginalt delenymmer på det men er ikke helt sikker. Sjekker opp ila dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2014 Har dette fortsatt foruten grenrøret. Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...