Anbefalte innlegg

Hei.

Lure litt på kordan den adaptiv luftfjøringen på Audi A6 er.

Kordan styres den?

Kordan virker den?

Kan dette styres som vanlig ettermontert luftfjørin? Altså helt ned når parkere? En lav kjøre høyde? Og en ekstra høy kjørehøyde?

Er eet mykt å kjøre med?

Lurer litt på en A6 med adaptiv luftfjøring ser du.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig denne gir deg et hint eller fem. Den er for A8, men prinsippet er sikkert det samme, men den er kanskje litt gammel nå..

SSP_292.pdf

292.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det. :-)

Hvis noen andre og har svar på ting er det bare å skrive.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat handlet en 2012 A6 med original luftfjæring nå. Kjøremessig synes jeg den er passe komfortabel i dynamic å kansje litt "gubbete" i comfort. Men på dårlige vestlandsveier er det greit med litt myk fjæring på rolig kjøring. Angående høyde så er det tre muligheter. Comfort er det høyeste alternativet. Det neste er på dymamic. Da er min ca 15mm lavere enn comfort, og er da også vesentlig stivere. Det tredje er en funksjon som heter "raise" Den lar deg heve bilen en god del over comfortmodus for kjøring over hindringer f.eks. Du har ingen mulighet originalt til å senke den helt ned. Er også en del styr med å endre høyder i vag-com. For å senke disse så finnes det justerbare stag til nivågivere. Som en oppsumering så kan jeg si at jeg er meget fornøyd med kjøreegenskapene på min. Dette kommer fra en som har kjørt med KW de siste fire-fem årene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.