#1 Skrevet Mai 31, 2005 Jeg har problemer med skikkelig dårlig kontakt til turteller og bensin måleren min.. Turtelleren er nå død, men bensin måleren funker når jeg dunker litt i glasset.. Må jeg må merkeverksted og bestille nytt, eller er det noen lur måte og fikse sånt på...? Må vel ratt bytte hele greia..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2005 Du skrur ut instrumentpanelet og rengjør kontaktpunktene bak der samt kikker etter dårlig loddinger. Trenger ikke være værre enn det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2005 Det kan også hjelpe å vaske hele printkortet med rødsprit eller lignende for å fjerne smuss og sånt fra banene og loddepunktene, i tillegg til å sjekke etter dårlige loddinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2005 Nå fungerer bensin måleren, ihvertfall inntil videre.. Men turtelleren er ikke med.. den fungerte litt, men forsvant like fort som den kom. Mulig det er noen loddinger jeg ikke har sjekket skikkelig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2005 Kan godt hende det, for sånt kan være vanskelig å få øye på... prøvd med forstørrelsesglass? Jeg måtte ihvertfall frem med det når jeg sjekka printkortet på 80'n min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2005 Står litt om dette HER. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...