Garanti ved manglende service..?

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har en kollega som lurer på kjøpe en 2011 modell Golf som har vært leaset av et firma som ikke har brydd seg veldig hardt om serviceplanen til bilen.

Den har nå gått 30.000km, men har aldri vært inne på service.

Hvordan stiller Møller seg til dette med tanke på både mobilitetsgaranti og garanti forøvrig?

Han er forholdsvis skeptisk til å kjøpe bilen hvis garantien faller bort..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Intervalen er pr 30.000km på de bilene, så da er det ingen problem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller holder hardt på at det er 30.000km eller 2 år... :) Så han er innenfor på km, men utenfor på år :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det Møller som selger bilen, eller et annet firma?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var hos et annet firma ja, og alternativet var å ta bilen til Møller for en "full gjennomgang" for å få bekreftelse på at garantien fortsatt gjelder.

Men det ble litt mye frem og tilbake med denne saken, så kollegaen min valgte å kjøpe en annen bil i stedet.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert like greit, ingen service på 3 år... Grøss.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.