#1 Skrevet Juli 29, 2014 Hei Jeg har en kollega som lurer på kjøpe en 2011 modell Golf som har vært leaset av et firma som ikke har brydd seg veldig hardt om serviceplanen til bilen. Den har nå gått 30.000km, men har aldri vært inne på service. Hvordan stiller Møller seg til dette med tanke på både mobilitetsgaranti og garanti forøvrig? Han er forholdsvis skeptisk til å kjøpe bilen hvis garantien faller bort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2014 Intervalen er pr 30.000km på de bilene, så da er det ingen problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2014 Møller holder hardt på at det er 30.000km eller 2 år... Så han er innenfor på km, men utenfor på år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2014 Men er det Møller som selger bilen, eller et annet firma? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2014 Dette var hos et annet firma ja, og alternativet var å ta bilen til Møller for en "full gjennomgang" for å få bekreftelse på at garantien fortsatt gjelder. Men det ble litt mye frem og tilbake med denne saken, så kollegaen min valgte å kjøpe en annen bil i stedet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 14, 2014 Sikkert like greit, ingen service på 3 år... Grøss.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...