#1 Skrevet Juli 29, 2014 Har noen vært borti vibrering fra servo ved sving og lav fart, eks. ved parkering. Får en slags vibrering/durelyd når jeg skal svinge ut eller inn fra eks. en parkering. Trenger ikke være fult utslag på ratte, vibreringen/durelyd starter nokså tidlig. Får ikke denne lyden når bilen er i fart selv om svingen er krapp. Bilen har ekstra lett servo ved lav fart. Bilen er en Audi A6 2,7TDI Quattro Avant 2010 modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2014 Sjekk om oljen er opp til max merket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2014 Sjekk om oljen er opp til max merket Har sjekket nivået og det lå under min. Jeg fylte det opp til max merket i går men har ikke merket noe forbedring ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2014 Du må ratte fult høyre - venstre noen ganger for å få ut luften. Ikkje sikkert det er feilen, men billig å teste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 29, 2014 Du må ratte fult høyre - venstre noen ganger for å få ut luften. Ikkje sikkert det er feilen, men billig å teste Skal få testet dette senere, takker for tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2014 Du må ratte fult høyre - venstre noen ganger for å få ut luften. Ikkje sikkert det er feilen, men billig å teste Da har jeg rattet fram og tilbake en del ganger men har fortsatt denne durelyden, vibreringen i rattet når jeg svinger i veldig lav fart. Noen som har noen andre forslag til hva problemet kan være ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2014 Slitt reim så den slurer? Hørt noen reimlyder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...