#1 Skrevet Juli 29, 2014 Har ei girkasse til en 20v 7a motor til salgs , har vært bytta sync ringer på den . Muligens samme som står på s2 3b motor ? kan følge med drivakslinger også , selges billig ved hurtig avgjørelse 1500 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2014 Hei har du akslene ennå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2014 En kjenning av meg som har dette . Så litt usikker , hva gir du eventuelt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2014 Har du ett tlf nr så tar vi det på melding? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2014 Hei Vidar, Er det snakk om en 016 her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 19, 2014 Nei detter er torsen kasse , men har div eldre liggende og , ur quatto kasse og noen sugemotor kasser og med midt sperre . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 19, 2014 Jeg har da torsen på min 016 utstyrte urquattro. Men da kan vi evt ta det på PM når det blir aktuelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 19, 2014 Gammle ur kasser jeg har , har ikke noen 016 med torsen nå jeg trur i . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 20, 2014 Du kjenner ingen som skal selge bakdiff til Audi s2 coupe da? Har en del slakk i min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 20, 2014 Da er det nokk enklest å overhale den , er vel like mye slakke i andre oså om du er så heldig finne ein .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 20, 2014 Vet du om noen som overhaler a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...