#1 Skrevet Juli 29, 2014 Er folk med på ett lite treff denne dagen? Eller har dere noen andre forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2014 Er folk med på ett lite treff denne dagen? Eller har dere noen andre forslag? +1 Jeg kan nok stille. Når på dagen tenkte du i såfall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2014 Blir vell i 7-hall 8 tiå som vanlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2014 Eller dagen før/etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2014 Folk får si i fra hvilken dag det passer, så tar vi det der i fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2014 Drar beklagelig opp til Trøndelag en tur den uken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 14, 2014 Heisann! Er på besøk i området (Nedstrand), og kunne vært kjekt å hilse på. :-) Noe treff i nærmeste fremtid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 14, 2014 Jeg kommer ned fra Trøndelag på søndag, for så å jobbe 19-07 helt fram til Rudskogen, men må jo være mulighet for å treffes en liten gjeng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 15, 2014 Bare si tid å sted det, så er jeg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 15, 2014 Skulle ha byttet olje på Allroadn. Virker som sotavleiringer har løsnet i motoren, etter Tromsø-Malmø-Tromsø-Haugesund turen mine, nå i sommer. Byttet olje rett før turen. Nå er det masse sot-grus/partikler i olja. Longlife-oljeskift intervaller... Hvor handler folk her nede olje? Har brukt Castrol Magnatec 5W-40 C3 de 2 siste skiftene nå. Filter kjøper jeg på Møller. Noen som evt har bukk/grav, så jeg kommer meg under biln for å skrua av plata og bunnpluggen, jeg kan få stå hos? Evt om noen har slike Biltema-ramper jeg låne med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 15, 2014 Såppas ja! Jeg har brukt Mobil1 og handlet det hos MECA, da vi har 44% eller noe på olje hos de. Mulig de har Castrol også, det vet jeg ikke.. Har selv hverken bukk/grav eller ramper, men har Biltema sine bukker og en jekk som løfter høyt, om det skulle trengs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 15, 2014 Bare si tid å sted det, så er jeg med Ja, dere som er kjent her. Bare spytt ut! ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 16, 2014 Ja eg hadde trengt 2 skiltplater! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...