#1 Skrevet Juli 29, 2014 (endret) Har noe deler til overs fra min s2 som vurderes solgt. Original wastegate - 500kr Originale s2 dyser - 500kr Har og original intercooler, innsug, radiator osv som vurderes solgt. Gi bud eller spør om du trenger noe. Priser er jeg litt usikker på, så si ifra om de er urettferdige så blir vi enige. Er skrevet fordi jeg trenger pris i tråd. Bilder kommer, evt send meg en pm så sender jeg over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2014 Hvilke S2-lykter er dette? Med linser eller H4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2014 Dette er ikke linselykter, men det ser ut til at disse er solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2014 Si fra hvis de ikke er det, jeg samler deler til cab-oppussing! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2014 Fikk penger på konto idag, så frontlyktene er solgt. Har resten enda;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2014 Grøftelys: Mener du at de er laget i plastikk, eller at de er nye og ligger i plastikk? De vi alt har på cabben (Hella) har nemlig glassfront.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 1, 2014 Ligger i plastikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 3, 2014 Er det Hella sine originale, byr jeg 1000,- ink. frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 5, 2014 Fjernet solgte deler fra listen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...