#1 Skrevet Juli 29, 2014 (endret) siden jeg kjøpte nye bremser foran ville jeg også ha nytt bak. RS4 B5 skivene bak er fult brukbare men noe slitt. vet ikke om de er dreid men tror ikke det. 1000,- for begge. leveres ferdig glassblåst da de er noe rustene. klosser kan følge med. vet ikke tilstand på disse. er ikke leveringsklare før ferien er over. fra 25. aug 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2014 Siifra når du har bilde da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2014 Jeg er også int. i bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2014 skal på jobben i morra og glassblåse de (hvis jeg rekker det) siden de har noe overflaterust. etter hva jeg klarer å måle er skivene 20.0mm. min er 20.4 når det er sakt måler de nye skivene jeg har kjøpt så vidt 22.0mm hehe har flere som er interisert... skal se om jeg får lagt ut bilder i morra. men da må de som er interisert følge med i tråden da jeg ikke får lagt inn nytt svar uten å få prikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2014 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=50745472&editAd=true 1000 til medlemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...