#1 Skrevet Juli 29, 2014 Heisann.er på let etter trekk til golf 2 av god kvalitet som er modelltilpasset.så noen hadde nevnt et fra "wolf" eller noe men finner ikke ut noe om det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2014 Link. Personlig er jeg skeptisk til trekk, uten at jeg har noen erfaringer. Men lakkpest er jo "worst case scenario", noe man ikke vil ha ha på bilen sin. OT: Hva slags MK2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2014 (endret) Har ikke kjøpt ennå men blir nok til at jeg kjøper gti'n eirik snekkersveen hadde og gi den litt omsorg:)har ikke garasje for tiden og har ikke lyst til å la den stå åpent til for all slags vær:/har du bestillt derifra?finner ikke muligheter for å sende til norge der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2014 Aha, er nok ikke et dårlig valg den bilen, men litt småtteri er det jo som Eirik fortalte meg:) Dessverre, ingen erfaring med butikken. Send de en mail og hør, men mange er sære og vil ikke sende til Norge. Personlig ville jeg heller ha bare latt den stå ute frem til vinteren, så lenge den ikke står på gress eller jord. Real polering, god voks og vask så mye du får til i uka, så er det ikke noe problem å la den stå ute. Lågmilaren stod ute nesten hele sommeren i all slags vær, det samme været ble den også brukt i, uten at det ødela noe. Lakkpest hadde jeg vært mer redd for, for å være helt ærlig. I verste fall må det slipes ned til metallet før det lakkeres opp igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...