#1 Skrevet Juli 29, 2014 Hei, lurer på ka coilovers folket har på sine S4´er og hvilke dere anbefaler ? Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2014 Jeg kjører med Supersport Black Evolution, billig og greit Eneste jeg savner er hardhetsjustering, men men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2014 og hvilke dere anbefaler? Hva er bruksmønsteret ditt og ønsker for egenskaper? Alltid et greit tips, ettersom produktegenskaper og priskategori ofte spiller inn deretter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2014 Bumper denne. Er også på jakt etter coilovers. Har såklart mest lyst på ein av de dyre Bilstein PSS9 eller KW 2/3, men prøver å tenke litt økonomisk. Har H&R Race fjærer fra før, Bilstein Sport dempere vurderes også. Har en kandidat jeg har sett litt på, Vogtland GT3. Virker som en fin mellomting når det kommer til pris/ytelse. Andre: Eibach Pro Street Ting jeg tenker på er: Rust?/kvalitet --> KW/Bilstein (Rustfri) Komfort? Skal ikke kjøre på bane Pris Kjøpe i norge eller fra utlandet? Har også vurdert sway bar, men kanskje jeg ikke trenger det om jeg kjøper et bra coilover sett? Snurr debatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2014 H&R monotube er det du trenger uten tvil Ville styrt unna KW da det stadig viser seg at det ikke er noe bra og ikke noe godt å kjøre med.. Har erfaring med monotube på B5(og flere) og det er helt perfekt til en bil som brukes på veien. Ikke kjøp deg noe billig for du kommer til å angre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2014 Hepp...jeg har hatt KW var3 i 4,5 år nå og er kjempefornøyd...var1-2 bruker koni støtdempere uten stivhetsjustering som gjør at det blir stivere og vondere å kjøre med..går du for KW er variant 3 ett kjempeprodukt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2014 Takker for innspill folkens. KW3 blir litt for dyr desverre. Godt mulig jeg lander på H&R Monotube, glemte å ta den med i første post. Ser det er flere som er fornøyde med dette settet. Når det kommer til installering, trenger jeg noen nye deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 1, 2014 (endret) Har en kandidat jeg har sett litt på, Vogtland GT3. Virker som en fin mellomting når det kommer til pris/ytelse. Andre: Eibach Pro Street Ting jeg tenker på er: Rust?/kvalitet --> KW/Bilstein (Rustfri) Komfort? Skal ikke kjøre på bane Pris Kjøpe i norge eller fra utlandet? Har også vurdert sway bar, men kanskje jeg ikke trenger det om jeg kjøper et bra coilover sett? Hei, jeg er forsåvidt "halshogget" på forumet før etter forsøk på innspill, men vi prøver igjen... Dersom du havner i et prisleie som gjør steget opp til rustfritt sett marginalt, ville jeg valgt dette på en helårsbil her i Norge. Jeg ser ikke fornuften i et svært rimelig sett på en hverdagsbil, dersom man må ha nytt på og justere forstilling osv hver eneste gang. Vogtland er også en god, gammel aktør, men lite importert til Norge har jeg inntrykk av. Når det er såpass godt etablert med videresalg av gewinde i Norge, er det ofte ikke de enorme prisforksjellene kontra dette med effektiv garantitid. Så dersom du ser på Bilstein, H&R, Eibach, Supersport, osv, er det helt sikkert noen som kan tilby noe vettugt. Selv veldig fornøyd med komforten på H&R twin-tube, dog er den erfaringen med en mindre, lettere bil, og hatt GODT inntrykk av Eibach fjærer til fler biler. Min anbefaling ville være noe fra en av disse to produsentene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 1, 2014 Har H&R monotube til rsn og det funker gull. Hatt det i 5 år nå uten problemer. Passe stivt til hverdagsbruk. Bytter du foringene til powerflex e.l. får du enda stivere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...